12/10/09

La bida




Porque fui esta que me dórun
Porqui la bou aguantando
Porque nun ye assi tan feia
A eilha me bou agarrando


Bou-me agarrando a la bida
Culas fuorças que me quédan
Anquanto outras fuorças médran
Pa la bibir bien bibida
Cumigo ten andado çtraida
Las maleitas m'ancuntrórun
I bibi-la nun me deixórun
Apesar de you tanto tentar
Sien eilha nun puodo passar
Porque fui esta que me dórun


Algun jeito ancuntrórun
Para me la tenéren dado
Ten sido algo cumplicado
Mas inda nun me la tirórun
Yá que me la deixórun
Anton you la bou stimando
Para nun dezir, que la bou adorando
De toda l'alma i coraçon
Ne l meio de la cunfuson
Porqui la bou aguantando


Cun eilha you bou brincando
Nas mies horas amargosas
Trasformo ls delores an rosas
I assi ls bou suportando
Anquanto me fúren deixando
Bibo you cun esta eideia
Steia you adonde steia
Siempre la hei-de stimar
Anquanto Dius me deixar
Porque nun ye assi tan feia


Se nun me tubíssen dado nada
Talbeç fusse bien pior
Agradeço you al senhor
Ne l meio de la trapalhada
Pido al santos todos dua assentada
Anquanto sigo aguardando
L resultado you bou sperando
I que seia l que Dius quejir
Pa l que dir i benir
A eilha me bou agarrando

José António Esteves




Sem comentários: