De beç an quando, recibo uns e-mails antressantes, que me dá la gana de partilhar. Aqui bai mais un bideo, subre l stado a que chegou l nuosso lindo paiç.
Cuido que l bídio nada diç subre l stado de la nuossa eiducaçon nin cuido que ajude a la çcuçon subre eilha. Dá a antender que hai dous repunsables por todo: la menistra i ls alunos, que solo quieren cabular. Nun penso assi. You sou porsor i la mie spriença nun ye essa: a cada anho tengo melhores alunos. Miro pa ls alunos de quando you tamien l fui i éran bien piores que agora: ye por esso que reina por ende tanta ancumpeténcia an giente de la mie eidade ou mais nuobos. Beio por ende muita giente de l miu tiempo cun falta de mimória, l que nun deixa de ser ua amuostra de que bamos inda para bielhos. You sou daqueilhes que dízen que ls nuossos filhos son melhores que nós (ls de la mie eidade) i que eilhes son capazes de fazer l mundo melhor do que nós fumus. Nun hai que cunfundir las arbles (claro que hai muitos porblemas) cula floresta. L debate subre la eiducaçon stá mui crispado i hai que scampar, para ber se entra l sol.
Boa tarde, Amadeu. Este video é apenas uma paródia a uma parte do Novo Estatuto do Aluno. Não pretende discutir em cinco minutos o Estado todo da educação (como acontece no Prós e Contras), apenas fala sobre o polémico ponto que permite que os alunos faltem quando quiserem e não são penalizados por isso. Hoje, felizmente, quase toda a gente tem oportunidade de ir à escola. Mas se aprender é um direito, também é um dever. E se o Estado dá mais direitos a quem se balda, acabará por prejudicar seriamente os melhores alunos. Um abraço.
2 comentários:
Buonas tardes, Fir,
Cuido que l bídio nada diç subre l stado de la nuossa eiducaçon nin cuido que ajude a la çcuçon subre eilha.
Dá a antender que hai dous repunsables por todo: la menistra i ls alunos, que solo quieren cabular. Nun penso assi.
You sou porsor i la mie spriença nun ye essa: a cada anho tengo melhores alunos. Miro pa ls alunos de quando you tamien l fui i éran bien piores que agora: ye por esso que reina por ende tanta ancumpeténcia an giente de la mie eidade ou mais nuobos. Beio por ende muita giente de l miu tiempo cun falta de mimória, l que nun deixa de ser ua amuostra de que bamos inda para bielhos.
You sou daqueilhes que dízen que ls nuossos filhos son melhores que nós (ls de la mie eidade) i que eilhes son capazes de fazer l mundo melhor do que nós fumus. Nun hai que cunfundir las arbles (claro que hai muitos porblemas) cula floresta.
L debate subre la eiducaçon stá mui crispado i hai que scampar, para ber se entra l sol.
Un abraço,
Amadeu
Boa tarde, Amadeu.
Este video é apenas uma paródia a uma parte do Novo Estatuto do Aluno. Não pretende discutir em cinco minutos o Estado todo da educação (como acontece no Prós e Contras), apenas fala sobre o polémico ponto que permite que os alunos faltem quando quiserem e não são penalizados por isso.
Hoje, felizmente, quase toda a gente tem oportunidade de ir à escola. Mas se aprender é um direito, também é um dever. E se o Estado dá mais direitos a quem se balda, acabará por prejudicar seriamente os melhores alunos.
Um abraço.
Enviar um comentário