02/04/08

L die de las mintiras, l Froles i You


Onte, l porsor Amadeu resolbiu fazer-mos ua partida angraciada i dixo que iba a cerrar l blogue. You quedei na dúbeda, mas apuis alhá me lhembrei que yera die 1 de Abril. L porsor Amadeu diç que la mintira nun yera buona, porque foi lhougo çcubierta. You acho que yera buona (inda que fura un cachico stranho l porsor Amadeu tomar ua decison dessas), l problema ye que fui dita nua data an que las pessonas naturalmente speran que "anténten anganhá-las". Hai até quien çfolhe ls jornales a saber de dues ó trés mintiras, quando na maiorie deilhes ye cada beç mais defíciel ancuntrar duas ó trés berdades.
Claro que nun puodo deixar de eimaginar cumo serie se la "notícia" de l porsor Amadeu fusse berdade. Yá bárias pessonas aqui falórun subre l cuntributo que este blog dá na dibulgaçon de l mirandés (pul menos na sue forma scrita), por esso bou a falar de razones mais "eigoistas". Inda que nin siempre l puoda fazer, nabegar ne l froles i screbir nel son dous grandes prazeres que tengo i de ls quales me serie defícile abdicar. Muitas bezes, aquilho que scribo só me anteressa a mi. Mas ua lhéngua sirbe para comunicar i ye natural que cada un fale daquilho que mais le anteressa.
L blogue tem-me serbido, mais que todo, cumo un prolongamiento de las classes de mirandés. Agradeço-bos, Amadeu, pula ouportunidade de partecipar neste porjeto i también pula çponibilidade an reber ls mius testos.


1 comentário:

Ana disse...

I you, ye berdade,tamien agradeço.