24/05/08

Mandei-le ua carta ampenhada



«Dalhi a un anho de star alhá mandou uito notas. Quando saliu dalhá para benir para Pertual mandou outras uitos notas, senó na frunteira roubában-le todo. Mira tu que nin sequiera chegou pa le pagar la passaige a senhora Marie Jesé. Baliu-me que nesse anho tenie ua cubica chena de bino i fiç seicientos mil reis. I fui assi que acabei de pagar la passaige. Nun aporbeitei un çton de la ida del pa la França i tube que m’aguantar solica cul rapaç, que yá tenie quaijeque dous anhos. El diç que alhá las passou malas, mas you acá passei-las mui granudas. You a cada carta pedie-le que me lebasse para alhá, mas el solo pensaba an benir. Era mi’rmana que me screbie las cartas. Mandei-le ua carta ampenhada i todo, para ber se el bie que staba anrabiada, mas nun baliu de nada. Ua carta ampenhada era ua carta sin selo, que el alhá tenie de pagar. Bárias pessonas me dezírun que nun la mandasse, mas you staba tan zacracionada que la mandei i apuis passei algues nuites sin acunhar uolho, que me zgustou muito mandar assi ua carta. Quien quedaba acá era siempre quien quedaba pior. You araba i fazie por pan nuas tierras arrendadas i fazir por todo i iba de geira. Balie-me mie mai i que you inda era mui nuoba.»


[cuntina]


Sem comentários: