22/01/09

L cínfano



You nun perciso de cuorda

Por tener asas para bolar
Perciso ye sangre fresquito
Para me alimentar

Zuuuuuuuuuuuuun
Alhá bou you, a bolar
Beio que stás cun miedo
Que you te baia a picar

Ah!, ah!, ah!
Ri you a las gargalhadas
Porque de l alto you beio
Las pessonas assustadas

Zuuuuuuuuuuuuuun
Fago ua rasie, mas
Cun muito cuidado, senó….
Sou un cínfano agarrado

Sou un abion, sin assentos
Nun puodo lhebar passageiros
Porque estes quando me sínten
A fugir! son ls purmeiros

Se me féchan an algun quarto
I sínten l miu zumbido
Ende you fico cun miedo
Pus sinto que stou perdido

Son las almofadas a bolar
Pa la squierda i pa la dreita
Mas se algua me apanha ...
Fico cun la spina dreita

Fico colado a la parede, i ...
Alhá se bai l miu zumbido
Depuis era ua beç
Deixo de xatear al oubido

Mas solo de pensar an tal
Fico to a tembrar
Tengo de tener muito cuidado
Para esso nun acuntecer

Pico, pico, pico
I buolbo a picar
Pus ye de l pico, pico
Que you me puodo alimentar

Bola, bola, bola
Pica, pica, pica
Pus ye esta la bida
De l pobre mosquito.

ArutnevA

Sem comentários: