02/12/09

Quadras populares



Hai aguns dies atrás, passando por ua rue de la capital, arrimado a ua squina staba un alfarrabista, si un home que bendie lhibros bielhos. Dei ua spreitadela i bi lhibros cun bários temas. Antre eilhes bi un que me çpertou atençon, tenie l títalo de “cancioneiro pertués”. Ampecei a çfolhá-lo i a cierta altura li alguas quadras suoltas que you me lhembrei de yá las tener oubido por aqueilhas nuossas tierras, qu'eilustrában ditos antigos datrás dezidos puls nuossos pais i abós. Cun aquel lhibro na mano cuntinei çfolhando, i cumo qu'heipnotizado reparei que l lhibro an muitas quadras se reportában a tierras de Miranda. Porque gustei, cumprei l lhibro i tengo cul rebibido alguns momientos de la mie anfáncia, lhembrei-me que poderie partilhar atrabeç de l “Froles Mirandesas” cun pessonas que gustarien tamien de ler, i porque nó, fazer ua cadena de ditos, quadras ó cançones outelizadas nas lhidas de l campo i poné-los a correr ne l ” Froles Mirandesas”. Por mi bou a trascrebir alguns. Anton manos a la obra. Sperando que seia a baler bou a ampeçar pula lhida de la segada!....


Nun ye segada que mata
Nin las calores de berano;
Ye la yerba unha-gata
I l cardo beisa-mano

Hei-d'ir a la buossa segada
Mie guapa segadeira
Hei-de bos atar ls manolhos
I bós serdes la bencelheira.

Nun me mandeis a la segada,
Que you nun sei correr a eito;
Mandai-me falar d'amor
Que you para esso tengo jeito.

Sega, sega á foucica,
Por esta palhica rala
Quanto mais debagar ando
Tanto mais se me ambaralha.

(Cancioneiro Popular)




1 comentário:

AF disse...

Buonas nuites amigo Ventura,

Bien benido.
Quedamos anton a spera de mais quadras guapas cumo estas que agora mos deixestes.

Un abraço arrochado,
Amadeu