Nuobas Pedagogies - Matemática
Problema para resober:
6 + 7 = ?
6 + 7 = ?
Resultado apersentado pul aluno:
6 + 7 = 18
6 + 7 = 18
Comentairos i abaluaçon de l porsor:
La scrita de l númaro 6 stá cierta i l mesmo se puode dezir de l
númaro 7.
l sinal de andicaçon de la cuonta (+) tamien está cierto i andica claríssemamiente que se trata de ua cuonta de mais.
l sinal de andicaçon de la cuonta (+) tamien está cierto i andica claríssemamiente que se trata de ua cuonta de mais.
De l resultado apersentado, bei-se que l purmeiro númaro stá
bien scrito i ye l númaro cierto para la cuonta pedida.
l segundo algarismo puode muito bien ser antendido cumo un 3 screbido simétricamiente – arrepare-se na simetrie, cuntando un eixe bertical!
Desta maneira, l aluno anriqueciu l eisercício, botando mano a outros cunhecimientos i saberes.
Abaluaçon:
de todo l que dezimos nestes comentairos, puode-se chegar a las seguintes cunclusones:
l segundo algarismo puode muito bien ser antendido cumo un 3 screbido simétricamiente – arrepare-se na simetrie, cuntando un eixe bertical!
Desta maneira, l aluno anriqueciu l eisercício, botando mano a outros cunhecimientos i saberes.
Abaluaçon:
de todo l que dezimos nestes comentairos, puode-se chegar a las seguintes cunclusones:
La atitude de l aluno fui positiba: sforçou-se por fazer bien.
Ls passos para chegar al resultado final fúrun dados na orde cierta; to ls eilementos stan tamien ne l campo cierto.
Ls passos para chegar al resultado final fúrun dados na orde cierta; to ls eilementos stan tamien ne l campo cierto.
Ne ls cunceitos solo se anganhou nun (1) de ls seis (6)
eilementos que fáien l todo de l eisercício, cousa a que se le puode dar un çcunto.
Berdadeiramiente, l aluno acrecentou-le balor al eisercício, al
traer para la perpuosta de resultado final outros cunceitos studados nas
nuossas classes de matemática – las simetries – sublenhando i amostrando bien
las lhigaçones matemáticas a que tenemos l deber de dar atençon an qualquiera
eisercício.
Cumo acima se amostra bien, este aluno ye merecedor de un
“EICELENTE” i puode-se dezir cun proua que “passa de anho cun çtinçon”!
4 comentários:
I l percipal nun fui dito !
Ye eilementar, miu caro Watson, que debe de ser puosta mas ye an queston l’acuidade besual desse tal aluno.
Ua pregunta anton a esses eiducadores : nun hai oftalmologistas, ende, an Pertual ?
Ye ua queston básica... mas eissencial !
Neste caso tamien ye amportante nun tener las eideias curtas...
Este testo dá para muita cousa i todas ligadas al ansino, rezon porque you outelizaba ua cousa aparecida, inda que cun outros algarismos, para la formaçon de porsores. Esto ne l tiempo an que ls senhores de l 25 de Abril, oubrigában ls porsores a tenéren formaçon.
L testo tal cumo se apresenta ye ua buona aula de filosofie.
La matemática ye la ciéncia reina i percisa de que la giente tenga l'eicencial de coincimientos de filisofie (ó inatos, ó daprendidos) para se ser buono a matemática.
You siempre defendi i defendo que zde ls purmeiros anhos ls alunos deberíen tener aulas de filosofie.
Mas l que amporta agora ye l testo, que bou a analisar noutros testos, que bou a poner a seguir, porque als comentairos grandes pouca giente pon fé i ban quedando scundidos i squecemos-mos deilhes.
Beisos i abraços
Amendra
Buon testo. Buona perceçon.
Ye pur causa dessas fodas y puliticas de la merda que you tengu qu'aturar cabronicus de la ostia y burrus que nun saben pur donde se pega un purbléma.
Parabiênes a lus pursores y a las puliticas d'hoije que fazen antrar de todu n'ouniversidade !
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