15/01/10

La camisa nuoba i la lhabandarie



CAMISA
You sou ua camisa nuoba
Bengo eiqui para me lhabar
Mas senhora lhabandarie
Nun ye, para me deixar stragar.

Tengo estas riscas bien bibas
Bien certicas i dreitas
Por isso senhora lhabandarie
Nun las quiero ber deçfeitas.

Beia só este tecido
Todo cun cuonta i medida
Por isso trate-me cun atençon
Senhora dona lhabandarie.

LHABANDARIE
Para mi sós cumo las outras
Armada an camisa mimada
Entra yá naqueilha maquina
Nun seias tan cumplicada.

Era l que me fazie falta
Andar eiqui cun çtinçones
Entra, i yá naqueilha maquina
Nun me cries confusones.

Mira para esta mimada
Destas que m´apareçan poucas
Lhiebas cula senhora léxibia
Cumo lhieban todas las outras.

CAMISA
Léxivia nun puodo you ber
Porque me fai alergie
Ye que me straga las riscas
Oh! Senhora lhabandarie.

LHABANDARIE
Calha-te mas ye culas riscas
Yá nun te puodo oubir mais
Para mi sós cumo las outras
Eiqui sodes todas eiguales.

CAMISA
Mas isso puode alhá ser
Nessa maquina nun entro nó
A mi! Senhora lhabandarie
Tenes que me lhabar a mano? Bó.

LHABANDARIE
A mano? Isso ye que nó
A mi tu nun m´arreganhas
Entra yá naqueilha maquina
Que eilha te trata de las manhas.

CAMISA
Na maquina nun entro nada
Cumigo ten que ser a mano
Mira pa la mie eitiqueta
Que alhá esta la andicaçon, catano.

LHABANDARIE
Deixa alhá a ber essa eitiqueta
Para acabar cula confuson, catano
Se alhá stubier marcado
Anton you te lhabarei a mano.

Desta beç tubieste suorte
La eitiqueta assi l dezie
Mas é porque stou bien çpuosta
Senó nien la eitiqueta te balie.

Stá bien camisa mimada
Acabou la confuson, catano
Entra naqueilha bárrela
Que you te lhabo a mano.

CAMISA
Pus assi sta melhor
Nun me faltaba mais nada
Que ua camisa cumo you
Nun fússe bien stimada.

LHABANDARIE
Para tu séres bien stimada
Strago you las mies unhas
Tan formosas i beilhas
Que quedan cumo gatunhas.

CAMISA
Deixai alhá senhora lhabandarie
Ye assi que ten que ser
Fuste feita para me serbir
Por isso serbe-me cumo debe ser.

Nun te bais a arrepender
An teneres procedido desse jeito
Fuste feita para assi fazer
Por isso fai l trabalho perfeito.

José António Esteves




Sem comentários: