24/01/10

Hai dies

Hai dies an que sou todo
Outros hai
An que nun sou nada

Hai dies an que l miu peito
Por todo bibra
De tanto amar
Hai dies an que çfeito
Triste
Sin jeito
Ye friu glaciar

Hai dies si
Hai dies nó

Hai dies an que me miro al speilho
I me apetece mirar
Mas outros hai
Porque será
Que sendo you la mesma
You me buolbo
Para nun mirar

Hai dies relhamposos
Hai dies scuros

Hai dies an qu'abraço la bida
Cun risas i cantigas
Loucuras i ousadies
Mas ah, tengo dies
An que la bida me atafanha
I me amoucha
Quiero cantar
I quando la boç se solta
Solta-se a chorar

Hai dies que son sfregantes
I hai sfregantes que son dies!...

2 comentários:

AF disse...

anque cun tanta cuntradiçon, l amportante ye que haba dies, i muitos tengas, Delaide.

bs.
Amadeu

Adelaide Monteiro disse...

Hai dies melhores i outros piores, hai-los ótimos i médios i hai sfregantes que dá para screbir estes stados de alma inda cun las laganhas ne ls uolhos...
Bs.

Delaide