12/01/11

Cun l aire



Bolbi cun un aire agreste
a saber de l doce cheiro
que un die me deste.

Ambaí-me ne ls cerrados
ne ls rius i ne ls cabeços
i fui alhá que achei
esses cheiros adorados.

Nunca naide me ls dou!
Se calha nunca passou
cun febre dun delareio
ou quimera que findou.

Tengo-lo antreduzido na piel,
a saber del nun perciso...


Ye cheiro a flores nacidas

cun lhibardade de lhuna.
Ye cheiro a yerbas crecidas
cumo you medrei na rue.

Ye cheiro a tierra molhada,
a trigo, a feno i a palha,
a fome, a trabalho, a sacho
a sudor
cun que l campo se regaba.

Chega-me agora na soudade
an retratos çquelorados.
A las puortas chégan-me ls cheiros
de ls talhos abandonados.

L cheiro que me chega agora
de telbison, a muntones
yá nun ye l cheiro a risas
an amigables serones.

Cheira-me a fome i a sede
que nun ye d'auga ou pan
ye de la fome d´afetos,
de solidariadade i ounion.

I apuis,
quando pido al biento
que me carregue, dalgeiro
ne l miu cuorpo nien siempre acho
l que fui siempre l miu cheiro.

Sem comentários: