28/06/11

L GALHO PEDRÉS




You tengo un galho Pedrés
Que ten ua crista bien scranchada
Que nun ye nuobo nien bielho
Mas que parece ua talhada

Talhada dua grande melancie
I l galho canta, canta i canta
Melancie que you quemie tanto
I galho que nun se spanta

Canta , canta, i canta canta
Este galho que ye burmeilho
Assi que el se alhebanta
Benen las pitas a meter l guedeilho

Ua beç el batiu las alas
I fugiu-me de casa atuntado
I atrabessou ua rue
I passou pal outro lhado

Mas por nun lhigar a nada
Iba sendo atropelado, sien querer
I fizo tamanho stupido
Culas alas a bater

Que un guarda republicana
Quijo meter l sou guedeilho
Dixe, este galho, ye un çcuidado
Que mais parece un tarabielho

Fizo cun que you fusse multado
Pois atrabessou alas tontas!
I alhá fui cun el al puosto
Para acertar aqueilhas contas

Este galho ye un zgosto
Que só me faç cousas tontas
Lhebei-lo depuis para casa
Yá cun las cousas prontas

Tratei-le de las prumas de las alas
Dei-le auga, cumprei-le milho
Mas pensei para cumigo
Este galho bai-me meter noutro sarilho

Mas an beç de castigá-lo
Achei you que era melhor
Cumprar un outro galho
Para el se sintir un primor

I nun ye que l galho nuobo
Lhougo me fizo ua partida?
Para spanto puzo un uobo
Cumo ua pita atrebida

Bie anton que l galho, era pita
Dixe agora stou arranjado
Meti-me mais nun sarilho
Por este galho tener cumprado

Decierto ban a tener un filho
I de trás deste benirá outro
I lhougo a seguir mais outro
Porque un solo será pouco!

Tengo d´aturar l galho pai
Aturo tamien la mai
Puis yá que aturo ls dous:
Aturo la filharada quel trai

Mas se nun se puortaren bien
Ls filhos, i pai, i lá pita bela
Que you yá ls abisei
Que ls meto a todos na panela!

Que ls meto a todos na panela
Para fazer un bun refogado
Para assi me cumpansar
De las canseiras que me ten dado

José António Esteves

Sem comentários: