29/09/11

Ye por isso


Ye l ampeço de l outonho

i l miu outonho,
quando las fuolhas
se me ban acobelhando ne l rugaço,
la piel se bai fazendo más fina,
i yá bai quedando assucada
sien spráncia de sacar pan ó bendima.

Fui neste outonho soalheiro
que te coinci,
tu que fuste la princesa
que you nun pude ser,
por bias dua eimensidon de mar
i dun barco
adonde nun me deixórun ambarcar.

I assi creci
cumo pude crecer,
al modo que ls trabalhos de nina
me deixórun ser,
talbeç menos nina.

Tanta beç me percuso
que pessona serie you ende,
an balhes çfrentes de l Molinico
molhado cun lhágrimas
ancarceradas antre dous montes
i sien aire que me bundasse.

Sabes?
Senti un cachico de ciúme i ambeija,
quando me deziste que l adorabas,
por ser doce i guapo
i te chamaba princepica.

Que si gustarie you de haber sido princesa,
tamien you princesa,
naqueilhes uolhos quelor de café!

Las lhágrimas ban-me caindo peito abaixo

i mólhan l colchon amarielho
que se deita ne l miu rugaço.

Agora

yá nun puodo oubi-lo
i ye por isso que las lhágrimas
me son más salgadas
i las fuolhas más secas...




3 comentários:

Adelaide Monteiro disse...

Bien haias pula ajuda, Amadeu. Nun sei l que se me passa que d´horas an quando la cousa nun calha bien.

Bs


D.

Teresa Almeida disse...

Las tues palabras nacen cula fuorça dun riu i ban por ende cula grácia i la lhibardade de las froles de l praino.

Adelaide Monteiro disse...

Las tues Teresica, son doçura que me fázen lhembrar ls mius diospiros colgados na arble de fuolhas relhamposas; son frescas que nien l sguicho d´auga de l Fresno, atamando la calor de l Castielho adonde sous uolhos se bánhan i ls sbarrulhos se ban fazendo Stória.

bien haias,

Un chi,

Delaidica