15/02/11

La Primabera que nun chega!!!



De las fraldas de las folhaiges chégan-me ls sonidos de las greinhas de l aire a fungar.
Cun miedo de l friu, anganhada pul ditado que Fubreiro ye Namoradeiro, cumo quien yá ten sol, anda la ciguonha ne l cielo de las Áfricas, farta de trabar l bolo para nun resbalar an friu cedo de más.
L anho passado abinturou-se an bolo temprano i bien ls bi you ne l Praino, ls matrimónios de ciguonhas, chenos de fome, atrecidos a spera dua racica ó dua racha ne l carambelo de las lhagonas i de ls ribeiricos, para ber se apanhában algun sapo.
Lembra-se-me que l serbiu d´eimenda i que astanho andará cun l reloijo de l tiempo un pouco al para trás para fugir deste Fubreiro falsamiente namoradeiro.
Tamien you stou cumo eilha. Anque tenga ua gana grande de ir a caras al Praino, me custa a abinturar an miu bolo. Cumo hei-de you calcer ls carcanhales se yá eiqui stou a tritar!?
Bai a la feira de l fumeiro, enche alhá buona boldregada de botielho i bebe buonas pingas que l friu lhougo passa, diç-me un amigo dende. Si, bien falas tu, arrespundi-le you. I apuis la tençón que me bota l coraçon als poulos i me aperta eiqui ne l peito, an falsa paixon!!!
Bamos ciguonha, nun somos fémias nien somos nada, se nun mos botarmos por esses montes adelantre!!!

Sem comentários: