16/02/11

L que marca la çfrença de Miranda de l Douro ye la culidade de ls nuossos perdutos


La cidade de Miranda de l Douro spera miles de bejitantes an mais ua eidiçon de l Festibal de Sabores Mirandeses, que bai a ser de l 18 al 20 de Febreiro.

Nua altura an que la cidade mirandesa respira cultura i tradiçon, ye la gastronomie que bai a star an çtaque culs sabores i saberes desta region nordestina, cun çtaque pa l cozido a la mirandesa, l cordeiro mirandés i l'afamada bitela mirandesa.

Este festibal ye, pa l outarca de Miranda de l Douro, un “motor amportante pa l zambolbimiento de l munecípio”.

Artur Nunes, a la Gazeta Rural, diç “qu'esta ye ua ouportunidade pa ls lhabradores de l cunceilho bendéren i al mesmo tiempo dáren a coincer ls perdutos qu'al lhargo de l anho porduzírun para apersentar specialmente neste eibento”.

L'outarca adelantra que “l que marca la çfrença ye la culidade” de ls perdutos desta region, i que, nesta altura de crise, son ls mais moços que míran pa la criaçon de cozinas regionales “cumo ua ouportunidade de negócio”.

José Luís Araújo
Gazeta Rural
Ediçon 149




(Em Português)

O que marca a diferença de Miranda do Douro é a qualidade dos nossos produtos

A cidade de Miranda do Douro espera milhares de visitantes em mais uma edição do Festival de Sabores Mirandeses, que tem lugar de 18 a 20 de Fevereiro.
Numa altura em que a cidade mirandesa respira cultura e tradição, é a gastronomia que vai estar em destaque com os sabores e saberes desta região nordestina, com destaque para o cozido à mirandesa, o cordeiro mirandês e a famosa vitela mirandesa.

O certame é, para o autarca de Miranda do Douro, um “motor importante para o desenvolvimento do
município”. Artur Nunes, à Gazeta Rural, sublinha “que esta é uma oportunidade para os agricultores do concelho escoarem e ao mesmo tempo darem a conhecer os produtos que ao longo do ano produziram para apresentar especialmente neste evento”.

O autarca adianta que “o que marca a diferença é a qualidade” dos produtos desta região, frisando que, nesta altura de crise, são os mais jovens que olham para a criação de cozinhas regionais “como uma oportunidade de negócio”.

José Luís Araújo
Gazeta Rural,
Edição 149

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