12/06/10

DIE DE L POETA

Bou-me a armar an poeta
Nun me l lhebeis a mal
Que hoije ye die de l poeta
Ye un die muito special


I cumo ye un die special
Tamien you quiero tantar
Haber se you cunsigo
Algun berso arranjar


Miesmo que nun tenga chiçpa
I nun cunsiga rimar
Hoije ye die dels poetas
Tamien quiero you spurmantar


Talbeç se seguir tantando
Un die farei melhor
Que hoije stou muito loinge
De ser chequier amador


Miesmo nun sendo chequier amador
Bou a passicos de pardales
I hoije quiero houmenagiar
Ls grandes porfissionales


Grandes porfissionales tenemos hoije
Cun muito buonas poesies
Tamien temos ls de l passado
Qu´inda brilhan, nels nuossos dies


Muitos nomes podie dezier
De l passado i de l presente
Screbierun, i scriben poesies
Que me deixan muito cuntente


Un oubrigado als que yá morrirun
Que la poesie deilhes nun muorriu
Que you hoije stou eiqui
Lhembrando-me de l que aconteciu


Oubrigado als que stais, inda bibos
Grande alegrie bós me dais
Dius bos deia muita salúde
Para screbierdes muito mais


A todos muito, muito oubrigado
Agradeço-bos lhembrando este die
Die que you stou a festejar
Brincando als poetas, i a la poesie


Quien sabe se algun die,
Nun cunsigo fazer algo de jeito
Para quando chegar nesse die
You ser un poeta perfeito


Por agora bou só sunhando,
Sunhando an ser poeta
Porque isso de you ser perfeito
Será siempre solo ua treta


Dou un biba a la poesie
Dels bersos muitos stan catibos
Dou un biba a to ls poetas
Steian muortos ó bibos


Biba La poesia
Biban ls Poetas
Sien poetas nun hai poesie


José António Esteves

Sem comentários: