16/03/10

JARDIN AN FROL


Ver imagem em tamanho real
Ver imagem em tamanho real


Ver imagem em tamanho real





Solidon Mie Morada
Me sinto solico neste mundo anconstante
La mie bida ye un siléncio custante
Beio la bida an tones cinzentos
Que faç doer mius sentimientos
L bento se fui an agonie loinge
I ecoa al loinge miu triste lhamento.
Siempre mergulho an mius pensamientos
Yá nun oubo mais la palbra falada
Solo l biento cul delicado mobimiento,
I caminho ancierto sien priessa cun nada
Quiero sentir an mi cada momiento
Sien cumpromisso d´ancontrar la strada.
Sinto suidade de un tiempo nuosso
Tento squecer, mas nun puodo
L lhunar que fascinaba, oubindo la serenata
Dita, cantada ó calhada
Bida an crescimiento, sufrida, sientida
Me pergunto l qu´acunteciu
Sinto que mie bida zapareciu
Cumo se l miu çtino fusse fugir de l´amor
I tener que bibir i cumbiber cun essa delor
A la espera d´ancontrar un Jardin an frol.


Este tamien ye de l famoso JACK

Agora bai an Pertués

Solidão Minha Morada
Me sinto sozinho neste mundo inconstante
A minha vida é um silêncio constante
Vejo a vida em tons cinzentos
Que faz doer meus sentimentos
O vento se foi em agonia distante
E ecoa ao longe meu triste lamento.
Sempre mergulho em meus pensamentos
Já não ouço mais a palavra falada
Apenas o vento com o delicado movimento,
E caminho incerto sem pressa com nada
Quero sentir em mim cada momento
Sem compromisso de encontrar a estrada.
Sinto saudade de um tempo nosso
Tento esquecer, mas não posso
O luar que fascinava, ouvindo a serenata
Dita, cantada ou calada
Vida em crescimento, sofrida, sentida
Me pergunto o que aconteceu
Sinto que minha vida desapareceu
Como se o meu destino fosse fugir do Amor
E ter que viver e conviver com essa Dor
A espera de encontrar um Jardim em flor.
Escrita por JACK

José. A. Esteves

Sem comentários: