15/03/10

Essa maldita




Nun sei, i tabeç nunca benga a saber quales son las que quelores de la solidon.
Mas si sei outras cousas subre eilha, dirá meimundo quien nun l sabe, até talbeç mais i melhor que you.
Sei que la mais de las bezes ben de mansico, até peçque nien se dá pur eilha, antra andentro dun i ampeça a anreziná-lo i quando s’aporcata yá nun ye capaç de la sacudir ten de le fazer la gana por muito que custe.
Puodo ser a las nuites mas tamien s'afaç bien a qualquiera hora de l die, puode benir quando un ten muito que fazer mas tamien an dies de çcanso, quando nun debe nada a naide ou até an dies de fartura, quando queda solo, quando ls achegados s’apártan, a crestiano ou mouro.
Puode atar rico ou probe, até quien cuida que ye dunho deste mundo nun stá lhibre dun die sentir la delor que fai, l strago que monta i cumo deixa l’alma sfarrapada.
Znuda l mais fuorte de sue postura, bira-lo cumo l palo bira ua tripa, pon ne l chano l mais baliente de ls guerreiros, l mais cuntento i fadista.
Esse stado d’alma, outra cousa nun le sei chamar, até ten las cousas mais facelitas neste tiempo d’agora. Peçque se dá bien culas çficuldades de la bida, i a mirar alredror ten l feturo assegurado, an tiempos malos, anque la falta de balores houmanos i de personalidade, las ancertezas i dúbedas an quien acreditar, anque ls anganhos son tantos, anque nun se cumpre cula palabra dada, anque l que se diç nun ten balor niun, la honra i la cara son pintadas de çafateç, la relba para la solidon stá feita.
An tiempos que nun dá para acreditar an naide, la solidon ben mais amenudas bezes, tóma-se de mais i quien sabe se nun stá matando muitos.
Se tubisse que le dar ua quelor pintaba-la de la quelor de la trízia, remol de l mesmo jeito i las angúrrias son las mesmas.

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