05/02/12

L Mundo Stá Cheno de Bampiros






Tenie seis ó siete anhos quando bi l miu purmeiro filme de bampiros. Digo-bos: fui assustador! Ls bampiros mordian l cachaço a las pessonas, bubían-les la sangre i apuis las bítimas tornában-se bampiros i acuntecie todo outra beç. Lhembro-me de pensar: se fázen esto muitas bezes, nun tarda nada, l mundo anche-se de bampiros.

Mius amigos, l miu maior medo tornou-se rialidade: l mundo stá cheno de bampiros. Bou al cinema, eilhes stan alhá. Lhigo la telebison, eilhes stan alhá. Bou a las lhibraries, ó até mesmo a la FNAC, eilhes stan alhá. Até ne l triato! Soutrodie fui ber un Shakesperare i l Hamlet yá nun dezie “to be or not to be”, dezie “to bite or not to bite”.

Hai tantos bampiros neste mundo que até quedei admirado cula reaçon de alguas pessonas a la frase de la FNAC «Trocai “Ls Maias» pula Meyer». L Correio da Manhã chegou mesmo a dezir que l apelo «nun caiu bien junto de lheitores i anteletuales» . Inda bien que la FNAC retirou l anúncio! Se la frase oufendisse solo lheitores ó solo anteletuales, talbeç nun balesse la pena. Mas se oufende lheitores i anteletuales, anton la cousa ye mesmo grabe. Hai quien diga que l CM ye un malo jornal, mas ye de ls poucos que ne ls ansina a fazer çtinçones subtis, yá que hai quien pense que ls anteletuales questuman ler i ls leitores outelizan l anteleto.

Mas deixemos agora ls lhibros i pensemos nas telnobelas amaricanas. Antigamiente l'antriga yera siempre la mesma: un rapaç probe apaixona-se por ua rapaza rica, mas ls pais deilha yá le marcórun l casamiento cun un rapaç rico. Hoije l' antriga ye cumpletamente defrente: un bampiro probe apaixona-se por ua bampira rica, mas ls pais deilha yá colocórun la cápia i yá le fúrun marcar l casamiento cun bampiro rico. I, claro stá, esta stória ouriginal ocorre na guapa i solarenga Califórnia, adonde todos ls bampiros son guapos, cunduzen Porsches i puoden apanhan l sol que quejiren. 

Reside eiqui outra nobidade an relaçon a las stórias tradecionales de bampiros. Anquanto Nosferatu i Dracula se priacupában cul nacer de l sol, ls nuobos bampiros priacupan-se cun cousas amportantes cumo borbulhas, compras i la roupa que ban ousar na próssima fiesta an Malibu. Todo esto torna las stórias de hoije mais assustadoras que las antigas. Ls ninos ténen miedo que ls bampiros cunquisten l mundo. Ls adolescentes ténen miedo que la Melissa cumpre un bestido eigual al de la Kate i que esso porboque ua grande lhuita ne l lhiceu de ls bampiros. I ls adultos ténen miedo que las telebisones nunca mais páren de porduzir estas cousas.

Bien, yá que stamos a falar de miedo, bou cuntar-bos ua eideia que ando a purparar para un cinema de terror. La purmeira cena ye ua spece de houmenaige al Shining i passa-se nun hotel einorme adonde solo bibe ua família. La figura principal, un scritor parecido cun Jack Nicholson, stá frente a la máquina de screbir, chama la mulhier i l filho i diç que acabou de screbir un guion para un cinema de adolescentes bampiros. Assustador, nun ye? Anton spéren pula próssima cena: nun stúdio de telebison, un rializador dá andicaçones a miúdos que repersentan cumo ls de ls «Morangos com Açúcar»!

Cunciente de que las pessonas puoden nun cunseguir aguantar tanto terror, aparece ua personaige que bai alebiar un cachico la stória: un assassino an série. Na berdade, este personaige simpático ye solo alguien que yá nun cunsegue aguantar mais "modernices bampirescas". Anton, faç-se passar por un ampregado de mesa, pone ua bomba ne l stúdio i quando eilha splode, muorren-se cinco pessonas dua beç sola. Apuis deste momiento de alíbio l terror buolta a anstalar-se na cena seguinte: l perdutor bate na mesa i afirma que nun stá çpuosto a zeistir de l filme!

Antretanto l guionista bai a la perdutora tentar saber la rezon de inda nun le habéren pagado (qualquiera semelhança antre esto i la bida rial ye ua coincidéncie), queda a saber de l atentado i ampeça a ambestigar puls sous própios meios, até que cunsegue çcubrir adonde bibe l assassino. Antra an casa del i çcubre la cópia dua lhista cul nome de las pessonas ambolbidas na criaçon de l filme: ls atores, l rializador, ls técnicos, l perdutor, ls assistentes de porduçon, até ls tipos que solo fázen las sandes i tiran ls cafés. 

L guionista telefona pa la perdutora para abisar de l que se passa, mas naide atende. El deixa mensaige a pedir que le lhiguen urgentemente, mas cumo ye solo l guionista, naide faç causo. L atentado acuntece nesse mesmo die i mata to l' eiquipa de las filmaiges. Assustado, l guionista pensa an fugir, mas mira ua radadeira beç pa la lhista i repara que l assassino se squeciu del.

L scritor suspira de alíbio i agradece a Dius por bibir nun paíç adonde que to la giente, ancluindo la Sociadade Pertuesa de Outores, se squece de quien scribe guiones. Buolta para casa, çtrói todas las cópias de l guion i senta-se, sastifeito, julgando star finalmente lhibre de l terror. Mas anton lhiga-se a l'anterneta, abre l correio eiletrónico i çcubre que houbo alguien que nun se squeciu del: l Menistério de las Finanças! 

I pronto, ye esto. Que bos parece? Fago un filme ó scribo un lhibro? Se calhar, scribo un lhibro, que ye cousa mais de l agrado de la Secretarie de Stado de la Cultura. Apuis ye solo percurar ua buona eiditora, dibulgar bien la cousa i fazer l lhançamiento nua lhibrarie. Ó mesmo na FNAC!

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