30/06/07

Frol

*

Ne l zafio de las froles
You quiero respunder
L’eideia ye bien guapa
Solo que muitas deilhas
Nun sei que nome poner.
Alguas you squeci-me
Outras nunca l cheguei a saber.
Quaije todas ténen trés nomes
L nome an Pertúes
Mas eiqui ten que ser an Mirandés
Apuis ben l científico
Que para mi ye cumo chineç
Bou a pedir i a serbir-me
De la buona buntade de Fonso Roixo
Para ls nomes poner
Tamien agradeço al braço dreito
De Fracisco Niebro
Porque assi todo l mundo queda a saber.
Esta que eiqui deixo
Bai a ser ua de las purmeiras
Porque l’eideia de las froles
Ye simples i puode ser
Grande i berdadeira.

1 comentário:

AF disse...

Só las conheço de nome,
ciertas cidades, puls mapas:
conheço sien nome a froles,
i nun déixan de ser guapas.

A las bezes me pregunto
que de nuobo l nome pon:
las cousas, mesmo sien nome,
nun déixan de ser quien son.

Fonso Roixo