11/06/13

Mensaige/mensagem





Este texto está escrito em Mirandês e Português

       A la quemunidade scolar de la “Unisseixal” (Universidade Sénior do Seixal)
  1. Arrimasse de la fin de l anho scolar 2012/2013, i antes de to l mundo se botar de bacances nun puodie deixar passar este momiento para me derijir als uorganos de direcion, porsores i to ls alunos, an special aqueilhes que cumigo andubírun (ls de las mies turmas) i deixar uas palabricas d’agradecimiento por mais este anho letibo.

    Ye l terceiro anho que you stou neste porjeto i se ls dous purmeiros anhos fúrun chenos i plenos d’aprendizaige, sastisfaçon i alegrie, este nun l fui menos, fui un anho de cunsolidaçon, fui un anho de eicelécia. Hoije quando miro al para trás, digo cun sastisfaçon i muito ourgulho, que buona fui la hora i buona fui l’eideia de me tener ancrito i mantenido lhigado a esta quemunidade.

    De la “Unisseixal”, atrabeç de ls sous porsores, berdadeiros heirois ne ls dies que cuórren, porque bibiemos tempos defíceles i zmotibadores, eles roubando l mais de las bezes tiempo als sous familiares i quedando sien çcanso, eilhes antrégan-se de cuorpo i alma a esta causa, para dar als sous alunos saber, cultura, amizade, para partilhar. Todo dado sien pedir nada an troca, eiqui recibo deilhes tanto i tan balioso.

    Porque l tiempo que me sobra nun ten sido muito, solo tengo dues classes, anglés menistrado pula sra. porsora Elizabete Luz, que nestes dous redadeiros anhos fizo l milagro de puxar pa l derriba todo aqueilho que habie daprendido i squecido, ne ls mius tiempos de liceu. Persona dua comunicaçon fácele i anteligente i eilebado sentido professional, ten sido eilha la repunsable por perder dua beç por todas l miedo de lhidar cun esta lhéngua stangeira. La outra classe adonde tengo stado anscrito ten sido anformática, menistrada pul sr. porsor Eugénio Ramos, motibador i amigo dedicado, ten nestes dous anhos sido un bun guia i anstrutor neste mundo tan lhargo i debersificado cumo ye l mundo de las nuobas tecnólogies, sien se poupar nun se nega a partilhar cun nós todo un saber cultural daprendido que agarrou al lhargo de las sues atebidades profissionales i de cidadano atiento.

    De ls companheiros i companheiras de las classes recebi probas de camaradaige, upas siempre que nun m’ancuntraba anquadrado ne ls temas, lhiçones de cumbíbéncia, hoije , sien eiceçon son todos grandes amigos i amigas.

    A la fin, cumo se puode ber la Unisseixal nun solo menistra studos i daprenderes, ye tamien sien selombras de dúbedas un spácio adonde s’ansina i s’ajuda a bibir mais i melhor, adonde homes i mulheres to ls dias fázen l milagro de la fraternidade.

    Bien haiades i muito oubrigado a todos.

    Faustino Antão (studante nº787)
    -------------------------------------------------------
    Nota: Em baixo está a tradução possível para português, porque é no texto original ou seja em mirandês, que eu me sinto bem a escrever, e é nessa língua, a minha primeira língua que eu sou capaz de exprimir bem todo o que sinto)
    ----------------------------------------------------------
    A comunidade escolar da Unisseixal ( Universidade Sénior do Seixal)

    Aproxima-se o fim do ano escolar de 2012/2013, e antes de todos irmos de férias, não podia deixar passar esta oportunidade de me dirigir aos órgãos de direção, professores e a todos os alunos, em especial os das minhas turmas, para lhe deixar uma palavra de agradecimento por mais este anho letivo.

    É o terceiro ano que estou neste projeto e se os dois primeiros anos foram cheios i plenos de aprendizagem, satisfação e alegria, este não o foi menos, foi um ano de consolidação um ano de excelência. Hoje quando olho para trás, digo com satisfação e muito orgulho, que boa foi a hora i boa foi a ideia de me ter inscrito e mantido ligado a esta comunidade.

    Da Unisseixal, através dos seus professores, verdadeiros heróis nos dias que correm, porque vivemos tempos difíceis e desmotivadores, eles privam-se de estar com os seus familiares, roubam tempo ao seu descanso, entregando-se de corpo e alma a esta causa, para nos dar saber, cultura, amizade, para partilhar. Todo dado sem pedir nada em troca, de boa vontade, entregam tanto e tão valioso.

    Porque o tempo que tenho é muito pouco, só estou inscrito em duas disciplinas, em Inglês ministrado pela sra. professora Elizabete Luz, que nestes dois anhos em que foi minha professora fez o milagre de trazer ao de cima todo o que já tinha esquecido do meu tempo do Liceu. Pessoa de uma comunicação fácil i inteligente, de elevado sentido profissional, tem sido ela a responsável por sentir gosto e ter perdido o medo de lidar com esta língua estrangeira. A outra disciplina é Informática ministrada pelo sr. Professor Eugénio Ramos, motivador e amigo dedicado, tem nestes dois anhos sido um bom guia e instrutor neste mundo extenso e diversificado como é o das novas tecnologias, sem se poupar não se nega a partilhar com todos nós o seu saber cultural e profissional que lhe vem da experiência de muitas atividades que desempenhou e de cidadão atento.

    Dos companheiros e companheiras das turmas recebi provas de camaradagem, apoios sempre que não me encontrava enquadrado nos temas, lições de convivência, sem exceção, são grandes amigos e amigas.

    Como se pode ver a Unisseixal não só ministra estudos e ensina a estudar, é também sem sombra de dúvidas um espaço onde se ensina e se ajuda a viver mais e melhor, onde todos os dias homens e mulheres fazem o milagre da fraternidade.

    Um bem haja e muito obrigado a todos.

    Faustino Antão (aluno nº787)

Sem comentários: