09/07/12

Allegro con fuoco





Este reclame de l retrato (que podeis ber na lhigaçon) ye de ua ampresa de quemunicaçones (nien sei para que stou cun cousas, ye de la Optimus) i ye de ls que más bezes se béian na talbison. Diç que fui filmado an Pitões das Júnias, un lhugar de l cunceilho de Muntalegre, famoso pul sou Mosteiro i dado muita beç cumo eisemplo de l sítio adonde Judas perdiu las botas. Ah, i diç que speilha l cunceito de Aldé Global. You cuido que ye genial!
I nun béngades acá cun cousas, que l “steriótipo” de Trás-los-Montes ne talbison ye siempre l mesmo, las canhonas, las baquicas, l atraso i assi… you desta beç perdono-le, pul bien fazido que stá. Ah rapazes, el ye l “brunziado” de l pastor, l tapete cul lhion (benido d’África, cumo quiera) na parede de l sobrado, ls plásquitos colgados de ls palos a spantalhar la curtenhica, you sei alhá… solo la “decoraçon” de l staminé de l barbeiro daba para fazer ua teze de mestrado.
You, la purmeira beç que l bi, staba nun café i la talbison nun se oubie, mas lhougo me pareciu formidable. Agora an casa, yá todo mundo sabe que ye para se calhar bien calhadinho, mal apenas ampeça l galho a cantar i l garotico  a assobiar ne l cabeço.
Solo acá para nós, que naide mos oube, quereis saber de quien se me lhembra, siempre que beio l Maestro, de caiata ne l aire i cascol a sbolaciar, animado a quemandar l juntouro caleija arriba? Pus claro: porsor Amadeu, a puxar i a marcar l cumpasso, i nós de buolta, "all together", a ber se daprendemos a antrar a “tempo" que ye, "allegro con fuoco”.
Isto, pulas melhores rezones, quien me cunhece nun poderá dubidar de l’admiraçon i respeito que tengo por dambos a dous, ls Mestres.
Buono, a mi yá me lhieban cumbencido, stou capaç de me demudar para la Optimus… sabendo que tenie buona rede an Pitões das Júnias.

2 comentários:

Unknown disse...

Inda nun coincie l reclame quando l bi eiqui!

Agora parece me que bou a mudar pa la "Otimus".

Quanto a la lhéngua bou me cuntinando cun esta quadrilha que nun beio outra melhor.

ACangueiro disse...

caralcho, Tortulhas,

siempre que le botas assi uas destas a mi solo se me dá la risa. Mas essa de acumparares l porsor Amadeu cun l Maestro, esso ye de mestre.

Botai le siempre que ls buossos scritos (que nun son ls de l bruxo de Ruolos) son a modos de un airico que atama la calor que ende ben.

Abraço,

antonho