14/07/11

LHAMBRANÇAS d´UN PASSADO



De lhembranças, peito cheno
D´aqueilhas cousas tan belas
Que pacien tranquilamente
Las mies marabelhosas bitelas

I cun eilhas pacie tamien
Cun alegrie puis anton
Un bitelo que mais alantre
Dárie un bui bien pimpon

Bitelas i bitelo que nacírun
d´ua raça mirandesa
Que só benierun al mundo
Para fartar la nuossa mesa

C´un seis ó siete anhos
Guarda-los era l miu deber
Falando c´un eilhas an mirandés
Sien ua palabra you antender

Para quei antender las palabras
Se te chega ls bitelos antender
I nun ls deixar ir a fazer mal
Será só esse l tou deber

Para que tu quieres ls lhibros
Nesta bida de lhaboura
Se te bonda apanhar yerba
I botar-la na majadoura

Mesmo assi mandórun-me a scuola
Pa las tales palabras antender
Mas que nunca me squecie-se
De qual serie l miu deber

Recado que you antendie
I guardei nas mies fardelas
Por isso siempre cuntinuarei
Guardando las mies bitelas

Mesmo yá tan loinge ne l tiempo
You me tengo an mies tamancas
I cuntinuo guardando bitelos
Nas mies lhambranças, mais francas

Mesmo sendo só lhembranças
Que ancuntrei an mies fardelas
Quedo feliç por saber
Que bibi las cousas mais belas

Hoije que yá antendo las palabras
Nun tengo las cousas mais belas
Por isso tengo suidades
De las mies marabelhosas bitelas

Mas la bida ye assi mesmo
Isso you bien l sei
Bou antendendo las palabras
Recuordando la bida que passei

José António Esteves

Sem comentários: