27/07/11

DIE NACIONAL DE LS ABÓS




Hoije ye l die nacional de ls abós
Porqui l andubimos a festejar
Foi un die bien difrente
Pa ls nuossos nietos un die recuordar

Por agora nun l dan apreçio
A aquilho que hoije faziemos nós
Talbeç se lhembren l die de amanhã
Quando eilhes mesmos seian abós

You por mie, yá ban seis
Que naide stube parado
Mas yá manhana seran siete
Cun esse qu´inda stá tapado

Purmeiro fui l miu Tiago
Que nun dórun punto sien nuolo
I por da acá aqueilha palha
Fazíerun de mie un abó

Mas lhougo a seguir la Marisa
Sien saber la cousa se fizo
Fui anton l miu Luís
Que aparciu sien abiso

Mas porque só dous era pouco
I nun staban cun gripe
Fui la beç de aparcer
L miu netico Felipe

Mas ende yá la Marisa
Tenie aprendido la doutrina
I sien l pensar dues bezes
Apareceu-me cu la Catrina

Mas la Fátima i l Rui
Nun se l acabou la gana
I fui la beç de arranjaren
La mie pequerrica Joana

Artur Jorge cumo mais bielho
Quijo s´armar an figuron
I para amostrar cumo era
Buotou al mundo Juan

L sétimo yá ben ende
Qu´inda la mai l trai na barriga
Porque l Jorge quijo amostrar
Qu´inda nun tenie fadiga

A partir d´agora, stou a spera
Haber qual ye l lhambareiro
Qu´inda nun se deia por bancido
I saque outro a terreiro

E saque outro a terreiro
Que la porcisson inda bai ne l adro
Puis bengan sanos i scuorreitos
Que ls recebirei cun agrado

Que ls recebirei cun agrado
Para nun me sentir tan só
I depuis yá tanto me faç
Que l purmeiro yá me fizo abó

Mas ye guapo l ser abó
Neste mundo de sarilhos
Que me faç tolerar als nietos
L que l proibie als filhos

Puis ye assi la ruoda de la bida
Anquanto nun s´ancrabar
Que depuis quando you partir
Tengo a quien deixar ne l miu lhugar

Ye ua grande algazarra
Cun todo l que por alhá bai
I depuis me fazen lhembrar
Que sou abó, mas tamien sou pai

Neste die tan special
You l redrobo l carino
Queda-le eiqui un beisico
Deixado cun mimo, i tino

L Die de ls abós yá fui onte, mas stube meio ruin
por isso só ban agora, haber se me perdonais.

José António Esteves
Lar de San Jesé Bumioso

Sem comentários: