18/10/08

Ide a la anternete




Hai uns tiempos, andaba you a passear puls jardins de la Fundaçon Calouste Gulbenkian, quando me lhembrei que habie uas anformaçones que querie saber subre eibentos que alhá s'eirien a dar. Cumo yéran horas de spediente, antrei, derigi-me à la preça de casa i fiç las mies preguntas. L rececionista oulhou para mi cumo quien mira para un amish i respundiu: «Ide a ber a la anternete».
Quedei, cunfesso, çcunselado. Si, you yá staba alhá, por que nun me dában las anformaçones personalmente? You nun tengo nada contra la anternete. Pul cuntrairo. Aliás, se nun gustasse de la anternete, nun screbirie un
post subre esso. Mas pareciu-me absurdo star alhi tan acerca i tener de sperar uas horas i ousar un meio de quemunicaçon a la çtáncia.
A cuntinar assi, qualquiera die, quando antrar ne l café de la squina i pedir un café, eilhes mándan-me bolber a casa i fazer l pedido por mail.



Sem comentários: