20/02/08

L Segredo de Peinha Campana

*
Cápia de l lhibro L Segredo de Peinha Campana



L Sábado que ben, die 23 de Febreiro, a las 15,30 horas, na sede de l Parque Natural de l Alban, an Bila Rial, bai a ser l salimiento de bários lhibros eilustrados, screbidos a respeito de ls parques naturales de l Norte de l Paíç: Peneda-Gerés, Alban, Muntesino, Azibo, Douro Anternacional i Douro Património de Houmanidade. Un desses lhibros ye ua cuonta para mocicas i mocicos, screbida por Fracisco Niebro i eilustrada por Sara Cangueiro, i chama-se L Segredo de Peinha Campana. Trata-se dua einiciatiba de la Delgaçon de l Norte de l Menistério de la Cultura chamada «Pintar o Verde com Letras», un cunjunto de cuontas eilustradas pa la giente nuoba.
Eiqui queda la notícia para quien querga i puoda aparecer an Bila Rial este sábado que ben. Alhá starei cun Sara Cangueiro i serie un gusto tener alhá outros mirandeses.

L lhibro ye eiditado pula Gailivro i cuido que yá stará ou bai a star mui debrebe a la benda nas lhibraries.

1 comentário:

Miguel Cruz disse...

Foi iniciado um projecto de Wikipédia para a língua mirandesa. Uma wikipédia é um projecto colaborativo. Ou seja, quem faz as suas contribuições para a enciclopédia são os falantes da língua em causa. Qualquer um pode acrescentar, alterar, propor remoções de entradas na wikipédia. Assim, lanço aqui o seguinte apelo aos falantes de língua mirandesa:

Criem entradas na wikipédia mirandesa.

A wikipédia mirandesa está ainda em fase de incubação, e pode ser encontrada em

http://incubator.wikimedia.org/wiki/Wp/mwl

Por exemplo, para criarem a entrada "Gaita de Fuolhes" na wikipédia mirandesa, escrevam no vosso browser:

http://incubator.wikimedia.org/wiki/Wp/mwl/Gaita_de_Fuolhes

Se aparecer a mensagem dizendo que a página não existe, basta clicar em "edit this page" e criar o texto correspondente ao termo "Gaita de Fuolhes" na caixa de texto que aparece. Não esquecer de premir o botão "Save page", no final da página.

Falantes de Mirandês Contribuam!!!