Cumo
todos l sabemos, las cuontas puoden ser ambentada, i se calha anté la maiorie son,
mas esta que bos bou cuntar bieno dun amigo.
Tamien
nun ye muito l miu feitiu screbir nien cuntar cuontas d’outros, mas quier el
cumo home dino, quier la cuonta cumo liçon merece que l faga.
L miu amigo saliu doutor de psicologie hai pouco
anhos i yá ten un lhugar nua Ounibersidade (suorte la sue) de la capital adonde
ye porsor. Ye un tiu que la gana de saber mais atelundra-lo, nun quier quedar-se
por aqueilho que ls anhos de studante l’ansinórun, quier siempre spurmentar
mais algue, sacar mais de la bida.
Anton un die a la purmanha, armanica a tantas
outras, quando iba chubindo las scaleiras de l casario de la reitorie biu un
barredor, un home lhimpando l chano, bestie un fato-macaco, bestimienta
relhuzenta d’amarielo, bien própia de l’atebidade. Pur el passában todos, miles
de bezes i nadie, ninguen sequiera le daba ls saludos, muito menos ls deseios
de que Dius le disse un bun die de trabalho.
Anquanto esso el bie
quaije to l mundo rindo, arreganhar la dentuça pur todo i por nada, para todo l
que era figura.
Delantre
de todo esso bien debrebe se dou cuonta que, la cundiçon houmana stá amparelhada
pula debison social de l trabalho, adonde se baloriza solamente la funçon
social i nó la pessona. Quien nun tubir un cargo ou atebidade bistosa, bira ua
selombra social. Sien percisar de pensar muito dou-se de cuonta que als uolhos
de la sociadade, ls trabalhadores braçales son seres ambesilbles, sien nome.
Cumo
será que se sinte un home de família de cuiro i uossos, recebindo ua paga de
miséria, l’andefréncia de todos, an special daqueilhes que por bias de l que
fai bibien nun spácio lhimpo i asseado?
(Cuntina)
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