Sposiçon de retratos
Fui ne l anho scolar atrasado. Na scuola adonde lhaboro (hai mais de binte anhos), drento dun sprito abierto, cousa buona, antre muitas centenas d’ambentos que porqui se fazírun al lhargo destas dues dezenas d’anhos, houbo un que amostro ne l retrato arriba Gustaba de falar del.
L titálo era «Quando tínhamos a idade dos nossos alunos», “Quando teniemos l’eidade de ls nuossos alunos”. Assi fui, ajuntórun-se retraticos cula cara de las pessonas i sponírun-se nun mural que eiqui se fizo.
Trabálhan arrimado a duzientos homes i mulhieres crecidos acá, que lhídan cun mais de mil studantes to ls anhos. Quaije todos quédan porqui cinco ou seis anhos, quando nun son mais, por bias de quedáren a “marcar passo” mais alguns anhos (mas ende la stória ye outra). Chégan cun uns dieç ou onze anhos d’eidade i sálen deiqui homes i mulhieres feitos. Ye muito tiempo a stáren cun este munton de giente (ls crecidos) i nun saber cumo fumos quando teniemos l’eidade deilhes.
Assi, ls retratos ajudórun a cumpletar la nuossa eidentidade, serbírun para amentar que tamien nós fumos cumo eilhes. Quien lhabora nua scuola ten que ser cumo un lhibro abierto, para esta rapaziada. Eilhes ténen que saber que quien eiqui stá, adonde eilhes pássan muito tiempo de sues bidas, adonde eilhes stúdan, jógan, cumbíben i crécen, nun caírun de l cielo cumo ambrulhos.
Se la scuola yá era un sítio adonde se fázen muitos amigos i alguns pa la bida toda, cun ambentos assi l camino queda mais zbrabado.
Star liado a la formaçon de ls jobes ye ua atebidade eilustre, quien l fai cun gusto i cun ética de misson tamien fai ua de las cousas mais guapas deste mundo.
Fui ua sposiçon mui besitada i scalha ua licion. Yá quantá debie de haber sido ser feita!
L titálo era «Quando tínhamos a idade dos nossos alunos», “Quando teniemos l’eidade de ls nuossos alunos”. Assi fui, ajuntórun-se retraticos cula cara de las pessonas i sponírun-se nun mural que eiqui se fizo.
Trabálhan arrimado a duzientos homes i mulhieres crecidos acá, que lhídan cun mais de mil studantes to ls anhos. Quaije todos quédan porqui cinco ou seis anhos, quando nun son mais, por bias de quedáren a “marcar passo” mais alguns anhos (mas ende la stória ye outra). Chégan cun uns dieç ou onze anhos d’eidade i sálen deiqui homes i mulhieres feitos. Ye muito tiempo a stáren cun este munton de giente (ls crecidos) i nun saber cumo fumos quando teniemos l’eidade deilhes.
Assi, ls retratos ajudórun a cumpletar la nuossa eidentidade, serbírun para amentar que tamien nós fumos cumo eilhes. Quien lhabora nua scuola ten que ser cumo un lhibro abierto, para esta rapaziada. Eilhes ténen que saber que quien eiqui stá, adonde eilhes pássan muito tiempo de sues bidas, adonde eilhes stúdan, jógan, cumbíben i crécen, nun caírun de l cielo cumo ambrulhos.
Se la scuola yá era un sítio adonde se fázen muitos amigos i alguns pa la bida toda, cun ambentos assi l camino queda mais zbrabado.
Star liado a la formaçon de ls jobes ye ua atebidade eilustre, quien l fai cun gusto i cun ética de misson tamien fai ua de las cousas mais guapas deste mundo.
Fui ua sposiçon mui besitada i scalha ua licion. Yá quantá debie de haber sido ser feita!
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