11/04/14

L miu cumpadre Zé

Até bos bou a cunfessar ua cousa. Ya tenie suidades de miu cumpadre Zé. Mas nun ye quel anda mui arredado. Fui um castigo ancuntrá-lo, mas you que querie falar cun el, nun scansei até ancuntrá-lo.

Anton l que me quereis, dixo-me el lhougo que me biu.

Ó!... Cumpadre, nada de special, mas agora que se arrima la data de l 25 de abril, nun querie deixa-la passar sin falarmos nesse data tan amportante para nós.

Ó!, ó!... se fui amportante. You a bien dezir nin guosto de falar deilha, que se me benan las lhágrimas ls oulhos. Deixarmos aquel paiç, de miedos, de naide poder dezir nada, de lhibros pruibidos pula censura, de todo calhar fazindo las bezes de que todo staba bien. Ambora la cousas agora nun steian buonas mas nun se acumpara cun l´outro regime. Agora las pessonas tenen outra dimenson, puodan scutir, botar nas eileiçones, seren cidadanos de cuorpo anteiro. Muita cousa ficou para trás quinda nun se fiç, mas la democracia stá ende, se calhar un pouco formal cumo se diç, esso tamien depende de nós.

You nun fui capaç de anterromper l miu cumpadre. Meismo cumo çpedida me dezie, inda tenemos que buoltar a falar.



Valter Deusdado

Sem comentários: