26/08/13

Até l die 30 d'agosto




Stá ne ls redadeiros dies la posseblidade de besitar ua de las posiçones que mais me marcou cumo mirandés, falo de la sposiçon “"Bózio de las raízes" de Alcina Pires (Zenízio) que stá na Casa da Cultura - “Miranda de l Douro” – i ten l die 30 d’agosto, cumo sendo l redadeiro.

Para mi i cuido para muitos mirandeses de l miu tiempo, tengo sessenta i quatro anhos d’eidade, besitar esta sposiçon, fui rebibir un cachico de la mie bida, mas tamien cuido que nun s’acaba eiqui nien na mie geraçon l balor temático que cada quadro ouferece, tamien las geraçones mais nuobas i las gientes d’outros lhugares ancúntran balores de sobra para enriquecer l sou ouniberso cultura, porque ye splicatiba dun tiempo an que la sue outora pinta cun toda la sue fedlidade.

Todos ls quadro teçtemúnhan, assi you l antendi, un cacho de stória, ua cuonta, i solo tenie que rendir-me i dezir a la mie cunterránea i amiga, oubrigado Alcina, que stou bencido por toda la dedicaçon i amor que botes-te, por me dares la posseblidade, atrabeç deilhes tornar a bibir, tornar l miu tiempo an que bibi nessa mesma tierra que tu tan bien pintas.

Anquanto por ende andube (i l tiempo nun fui muito) besitei-la dues bezes, an cada quadro ancuntraba-me a mi mesmo, ls mius i l miu pobo, las lhidas que se fazien (que agora yá nun se fázen) que fazírun l miu ouniberso familiar, que marcórun l miu spácio cumo giente de l praino, l miu carátele, l que era dantes ua region que percisa de que se cunte l que fui para saber para adonde bai.

Yá tenie la certeza, siempre que besitei las tues outras sposiçones, mas esta ye cumo ua cunfirmaçon, sós sien dúbedas nanhuas a la par de muita giente, i que l fázen doutros modos ua grande ambaixadora de la cultura mirandesa, you sei que nun ye fácele, mas estes tous eilustres trabalhos merecien fazer ua jornada por outros lhugares.

Mais ua beç parabienes, trabalhes-te muito, stá todo mui guapo, solo tenes que tener muita proua, porque l que fazes stá bien feito, you i que cuido que todos tenemos muito ourgulho de tener assi ua cunterránea




2 comentários:

Ana disse...

Caro Amigo Faustino,

You tamien tube la possebilidade de ir admirar essa sposiçon i gustei muito. Serie ampossible dezir l cuntrairo yá que me sinto ancapaç de zenhar tan bien i cun tal perfeiçon.
Este anho, ende an Pertual, bi muitas sposiçones i obras por bezes até de grandes pintores (ne l Museu de l Chiado i na Gulbenkian por eisemplo) mas quedo cuntento por saber que las tierras de Miranda tamien ténen sous artistas, mui anspirados i cun grandes capacidades artísticas. Essa buossa cunterránea ye um deilhes. Deseamos-lhe muita salude para cuntinar a mostrar-nos cachicos buonos de grandes testemunhos de bida.

Un abraço para bós i la buossa tie.

Ana Maria Fernandes

Ana disse...

... quedo cuntentA...